مازاستا │ تشریفات مجالس عروسی,خدمات مجالس,خدمات عروسی ,باغ عروسی

تشریفات مجالس عروسی,خدمات مجالس,خدمات عروسی ,باغ عروسی

مازاستا │ تشریفات مجالس عروسی,خدمات مجالس,خدمات عروسی ,باغ عروسی

تشریفات مجالس عروسی,خدمات مجالس,خدمات عروسی ,باغ عروسی

تور ارمنستان

به ارمنستان خوش آمدید

تور ارمنستان :ارمنستان یک کشور کوچک است که اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می کند. کشور ارمنستان شامل تاریخ باستانی مربوط به هزاران سال پیش و همچنین فرهنگی بسیار غنی و همچنین غذاهای سنتی و مردمانی مهمان نواز می باشد. فیکس تراولز ارائه دهنده انواع تورهای ارمنستان بوده و می توانید جهت اطلاع از قیمت تور ارمنستان و همچنین تور های ارزان ارمنستان به این سایت مراجعه نمایید .

اما چرا ارمنستان به این اندازه محبوب است ؟ این کشور هم برای اروپایی ها و هم برای آسیایی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . جاذبه های گردشگری ارمنستان و طبیعت زیبای ارمنستان  زبانزد تمامی مردم اروپا و آسیا می باشد. پایتخت کشور ارمنستان ایروان می باشد.

در چند سال اخیر توریست ها و گردشگران زیادی کشور و تور های ارمنستان را برای مسافرت های تفریحی خود برگزیده اند. این کشور دارای جاذبه های گردشگری فراوان میباشد . هتل های ارمنستان با امکانات بالا  میزبان میهمانان و توریست ها می باشد. رستوران های بزرگی که در این کشور وجود دارد زبانزد خاص و عام می باشد.

تور ارمنستان

ارمنستان بین دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته و همسایگان این کشور از شمال گرجستان و از شرق آذربایجان و از جنوب ایران و از غرب ترکیه می باشد.

در حال حاضر ارمنستان یک کشور مدرن و دموکرات شناخته شده است که جمعیت آن در حدود 3.2 ملیون نفر می باشد.

جاذبه های ارمنستان   بسیار متنوع بوده و از جنگل و طبیعت گرفته تا آثار باستانی را در خود جای داده است . ارمنستان دارای کوهستان های زیادی بوده و اگر اهل کوه نوردی هستید از کوهستان های ارمنستان بازدید نمایید .این کشور همچنین رکورد بسیار خوبی در ایجاد روابط بین المللی و فرهنگی و مذهبی و سیاسی و اجتماعی دارد. جمهوری ارمنستان نیز عضو سازمان ملل متحد شورای اروپا و سایر سازمان های بین المللی است.

شهر های کشور ارمنستان دارای جاذبه های توریستی بسیاری میباشند برای مسافرت به ارمنستان می توانید بهترین و مناسب قیمت تور ارمنستان را با شرایط ویژه و استثنایی در سایت فیکس تراولز بیابید و در قرعه کشی ثبت نام کنید و تور رایگان جایزه بگیرید.

آب و هوای ارمنستان

آب و هوای ارمنستان به گونه ای است که در هر فصل دارای زیبایی هایی می باشد که گردشگران را به خود جلب نماید . این کشور هرساله پذیرای گردشگران زیادی از تمام کشورهای همجوار از جمله (ایران) هست. سفر به ارمنستان به صورت های مختلف و در فصول مختلف انجام می شود .  در ادامه تورهای ارمنستان در برخی از فصول را بررسی می کنیم .

اگر قصد دارید تعطیلات زمستانی خود را در یک جای خاطره انگیز بگذرانید باید بگویم که در ارمنستان مناظر کوهستانی و آب و هوای مناسب برای دوستداران تعطیلات زمستانی محیا است.

یکی از محبوب ترین استراحتگاه های زمستانی ارمنستان، Tsakhkadzor است . ارمنستان بهشتی برای اسکی بازان، که از گشت و گذار در طبیعت ارمنستان سیر نمیشوید . نه تنها از شهرهای مختلف ارمنستان، بلکه از سراسر جهان نیز برای تماشا و تفریح در طبیعت زمستانی ارمنستان به این کشور می آیند .

تورهای نوروزی ارمنستان دارای طرفداران زیادی در ایران است . هرساله توریست های بسیاری از سراسر جهان به این کشور سرازیر می شوند تا از طبیعت بهاری ارمنستان لذت ببرند .

بهار ارمنستان

بهار ارمنستان

  • ارمنستان در پاییز

اگر خواستار دیدن چهره طبیعت ارمنستان در پاییز هستید پیشنهاد می کنیم تا در تورهای پاییزی ارمنستان شرکت نمایید . و از مناطقی همچون جنگل های ارمنستان ،دیلیجان، ایجوان و… بازدید نمایید .

  • ارمنستان در تابستان

زیبایی های ارمنستان در تابستان بیش از پیش خواهد شد . در تابستان آب و هوا معتدل و تا حدودی گرم و آفتابی با چند روز بارانی می باشد . این تابستان است که شما قادر به حداکثر لذت بردن از طبیعت شگفت انگیز ارمنستان خواهید بود . بازدید از طبیعت و استفاده از ساحل ارمنستان را فراموش نکنید . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تابستان این کشور به مقاله “6دلیل برای رفتن به ارمنستان در تابستان ” را به مطالعه نمایید .

تابستان ارمنستان

تابستان ارمنستان

استان های مهم ارمنستان

استان آرماویر : در زمان شوروی این شهر را با نام هوکتِمبِریان می شناختند . و قبل از آن نیز نام شهر ساردارآباد بود . این استان میان دو مورد از مهمترین کوه های ارمنستان یعتی آرارات و آراگاتس قرار دارد و بخشی از دره آرارات بشمار میرود .

استان گغارکونیک : استان گغارکونیک(Gegharkunik) به عنوان بزرگترین استان ارمنستان بوده و در بخش شرقی ارمنستان در نزدیکی آذربایجان و منطقه شاهومین  واقع شده است.

استان آرارات : این استان یکی از مقاصد گردشگری بوده و در دشت آریات واقع شده است. از موارد مهم این استان میتوان به کاخ فرهنگی، مرکز هنری به نام چارلز نشوور، تئاتر نمایشگاهی به نام آمو خرازیان و یک کتابخانه عمومی به نام اوهان چبراریان اشاره نمود .

آرارات

آرارات

استان تاووش : اگر به دنبال یک استان پر از جنگل هستید باید بگویم آن استان تاووش می باشد . منطقه معروف دیلیجان که در این استان (Tavush ) قرار دارد. این استان با آذربایجان و گرجستان هم مرز است.

استان وایوتس : یکی از استان های کوهستانی ارمنستان بوده و برخلاف استان های دیگر پوشش جنگلی چندانی ندارد . دو مورد از توریستی ترین شهر های ارمنستان یعنی جرموک و وایک در این استان قرار دارد. این استان هرساله پذیرای توریست های بیشماری می باشد .

استان کوتایک : این استان برخلاف استان های دیگر مرزی نبوده و یک استان مرکزی تلقی می شود . معبد گنری ، قلعه Bjni ، کلیسای Kecharis و صومعه قره در این استان قرار دارند .

استان سیونیک : این استان هم مرز با ایران بوده و توسط رود ارس از ایران جدا می شود .  کوه خاستوپ و آبشار شکی، چندین کلیسا و بزرگترین تله کابین ارمنستان در این استان قرار دارد .

استان لوری : یکی از بزرگترین استانهای ارمنستان بوده که  شهرهای مهم شامل استپاناوان، آلاوردی و اسپیتاک در ان قرار دارند.

استان آراگاتسوتن : این استان در دامنه کوهستانی به نام آراگاتس جای گرفته است. خود نام آراگاتسوتن در زبان ارمنی به معنی «کوهپایه آراگاتس» است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.